Hogyan tudják a vendéglátóhelyek maximalizálni a forgalmukat ezekben a nehéz időkben?

Phantom Shopping

Hogyan tudják a vendéglátóhelyek maximalizálni a forgalmukat ezekben a nehéz időkben?

  • Minőségi kiszolgálás: magas szintű kiszolgálási sztenderdek kialakítása és betartása, amely során a vendég hozzáadott értéket kap az olcsóbb alternatívaként elterjedt otthoni fogyasztással szemben.
  • Biztonságérzet kialakítása: a járványhelyzet sajnos még nem múlt el teljesen, így a higiéniai elvárások magas szintű betartása elengedhetetlen, pl: fogyasztók számára elérhető fertőtlenítő, jól látható tájékoztató a távolságtartásról, létszámkorlátról és egyéb biztonsági előírások betartásáról, eladói és fogyasztói maszkviselés betartása.
  • Aktív értékesítés: turisták nélkül, akik szemrebbenés nélkül költik a pénzt, nagyon fókuszáltan kell ajánlani a fogyasztóknak, különös hangsúlyt fektetve a keresztértékesítésre. Minden vendéglátóhelynek kell, hogy legyen minimum értékesítési elvárása a dolgozói felé, amelynek betartása kritikus fontosságú a forgalmi célszámok eléréséhez. A jelenlegi gazdasági helyzetben az aktív értékesítés létszükséglettél vált a cégek életében.

Mindezeknek a bevételre közvetlen hatást gyakorló tényezőknek a visszamérésében nyújt segítséget a Phantom Shopping. Amennyiben még nem méred ezeket mutatókat, vagy kérdésed van a méréssel kapcsolatban, bátran keresd a Phantom Shoppingot a lenti elérhetőségek bármelyikén.

Nézd meg LinkedIn oldalunkat is!
Csatlakozz a Phantom Shopping családjához!