Phantom Shopping

Nincs olyan ember, aki ne hibázott volna munkája során. Sok esetben a problémát nem a hiba okozza önmagában, hanem az egyén problémamegoldása, mentalitása. Felelősséget vállalsz a hibádért vagy mást okolsz miatta? Ugye, hogy nem mindegy?

Ismert mondás, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Ezzel a szemlélettel igyekszünk mi is a megoldást találni a mindennapokban, közös munkánk során felmerülő problémákra.

Nem nagy titok és talán nem is újdonság, hogy bizony próbavásárlás során is van esély a hibázásra. Éppen ezért tartjuk szem előtt, hogy megfelelően felkészült próbavásárlókat küldjünk a tesztelésekre. A felkészülésben segítséget nyújtunk, hiszen a szituáció ismertetése és email-ben való kiküldése után, még a kontrollhívás folyamán is megbizonyosodunk a felkészülés mértékéről, felhívjuk figyelmedet a leglényegesebb pontokra és tanácsokkal látunk el.

Összegyűjtöttünk pár tipikus hibát. Nézd meg videónkat és nincs is más dolgod csak elkerülni őket!

A videónkból kiderül, hogy hibázás esetén körültekintően reagálunk mi is és megpróbálunk a legkedvezőbb módon eljárni. Ha hibáztál – elfogadjuk, azonban arra kérünk, tanulj a hibából és légy nyitott a közös megoldásra!

Csatlakozz a Phantom Shopping családjához!