Melyek a legfontosabb kritériumok a biztonságérzet fennállásához?
Videónkban, a grafikonon pirossal látható a biztonságérzet mértéke, amikor az adott biztonsági intézkedést nem tartották be és zölddel amikor betartották a vizsgált helyszínen.
A két érték különbsége határozza meg azt, hogy az adott intézkedés, mennyire fontos kritérium.
55% pontos különbséggel egyértelműen az eladók védőfelszerelésének jelenléte a legfontosabb a vásárlók számára.
Második helyen a vásárlók maszkviselése (37% pontos különbség), míg a harmadik helyen a vásárlók távolságtartása áll (35% pontos különbség).
És vajon a boltok ajánlásának szempontjából, melyek a kiemelt szempontok?
A kutatásból az is kiderül, hogy szintén az eladók védőfelszerelésének jelenléte befolyásolja leginkább azt, hogy a vásárló ajánlaná-e az adott boltot, míg a második helyen ugyancsak a többi vásárló maszkviselése áll.
Mind az eladó, mind pedig a többi vásárló fegyelmezetlensége okozhatja azt, hogy a vásárló nem érzi magát biztonságban az üzletben, a szabályszegések miatt.
A Phantom Shopping hamar reagált a COVID-19 tavaszi hullámában megváltozott vásárlói szokásokra, és felméréseiben egyedi ügyféligény szerint alkalmazza a higiéniára/biztonságérzetre vonatkozó kérdéseket.
Amennyiben még nem méred ezt a mutatót, vagy a méréssel kapcsolatban kérdésed merül fel, bátran keresd a Phantom Shoppingot!