GYÖNGYSZEMEINK
Jöjjön a folytatás, mert nem tudjuk megunni!
És még mindig nem fogytunk ki a történetekből 🙂
Pihenés a bútorok között
„Az eladó annyira sem vette a fáradtságot, hogy felkeljen arról a helyről, ahova kollégájával heveredtek és legalább a termék helyét megmutassa. Az meg pláne nem volt elvárható a részükről, hogy esetleg a kiszolgálással is foglalkozzanak. … Ezen felül azt találgatták hangosan, jól érthetően, hogy vajon melyik vevő lehet próbavásárló.”
Sürgősségi eset a cukrászdában
„A cukrászdában az eladó hölgy a pultjában ült vagy inkább már majdnem feküdt, és a kolléganőjével tárgyalta, hogy neki mennyire kell már WC-re mennie.”
Fodrászüzlet csodákra képes
„Összességében nagyon meg voltam elégedve az üzlet milyenségével, a kiszolgálással. A fejmasszázs nagyon jó volt, tanítani kellene. Az én hajamból ilyen jó frizurát még nem csináltak sohasem. Úgy éreztem ebben a fél órában, amit az üzletben töltöttem, hogy én vagyok a főszereplő. A fodrásznőtől kaptam névjegykártyát, hogy ha meg vagyok elégedve a munkájával, máskor is szívesen vár. Szívesen térek máskor is vissza és ajánlani fogom ismerőseimnek is. Ami pluszban jól esett, hogy a férjem is észrevette, hogy fodrásznál voltam.”