Hol találkozhattál a Phantom Shopping „házi” kutatásával? Naná, hogy a Phantom Shopping próbavásárlók elnevezésű, privát Facebook csoportunkban! (Amennyiben még nem vagy a csoport tagja, lépj be itt és most!)
Mit kell tudni a csoportunkról?
Magyarország legnagyobb próbavásárlói közösségeként úgy gondoltuk, hogy szükségünk van még egy olyan csatornára, ahol könnyen, gyorsan és közvetlenül tudunk kapcsolatot teremteni veletek.
A csoport célja, hogy próbavásárlóként időben és rendszeresen értesülj az aktuális lehetőségeinkről és minden olyan információhoz is hozzáférhess, amelyek a munkádat segíthetik. Érdemes megtekinti a Kalauz menüpontban szereplő bejegyzéseinket akár friss, akár tapasztalt shopperként tevékenykedsz.
A csoportban nem csak információkat adunk, hanem kapunk is. Három reakciógombos szavazást indítottunk, melyek során a kedvenc próbavásárlói helyszíneitekről érdeklődtünk. Összesen 142 reakció érkezett és rengeteg hozzászólást is küldtetek. Mindezek azt bizonyítják nem csak egy kedvenc terület létezik! 🙂
Az első szavazás során a drogéria, napi cikkek, autó és banki tesztelések közül lehetett választani. A válaszadók 34%-a drogériát tesztel legszívesebben és épphogy 1 százalékkal lemaradva a napi cikkek következnek. Picivel kevesebb 27% érdeklődik az autós tesztelések iránt és csupán 6%-ot érdekel a banki, pénzügyi tesztelés.
Fontos: az eredmények csak tájékoztató jelleggel bírnak és egymással összehasonlítva térképezzük fel a preferenciát. Az eredmény nem azt mutatja, hogy a banki tesztelések nem haladnak sikerrel, hanem a felsorolt másik három iparág mellett, a válaszadók csupán 6 százaléka érdeklődik ELSŐSORBAN a pénzügyi tesztelések iránt.
A második ilyen bejegyzésünkben újabb négy különböző ágazatot szerettünk volna összehasonlítani. Ezek voltak a webshopos tesztelések, szerviz, sport és evés-ivás. A beérkezett eredmények alapján 40-40%-ban egyformán népszerűek a webshop és evés-ivás területei. 13%-ban kedvelték a sport és 7%-ban a szerviz lehetőségeit.
A következő négyesben a reakciók fele egyetlen iparágra érkezett. A válaszadók 50%-a leginkább a barkáccsal kapcsolatos teszteléseket kedveli. Kicsivel kevesebb, 35% választotta az egészen hasonló, műszaki területet. A maradék 15% két különböző területen osztozik: 10% elsődleges választása a cipőboltos tesztelésekre esik és a másik három területhez képes csupán 5% érdeklődik az ingatlanos tesztelések iránt.