Mit teszünk az értékesítési eredmények javulásáért?

Phantom Shopping

MEGVÁLTOZOTT VÁSÁRLÓI SZOKÁSOK AZ „ÚJ NORMÁL” KORÁBAN – Hogyan segít a Phantom Shopping?

Mit teszünk az értékesítési eredmények javulásáért?

Számunkra a próbavásárlás nem csupán egy mérőeszköz, amivel az értékesítési erőbedobást mérjük.

A Mystery Shopping 2.0 a mérési eredményeken túl arra fókuszál, hogy mit teszünk az értékesítési eredmények javulásáért. A rendszeres próbavásárlási felmérésekkel és ami legalább ennyire fontos, az értékesítési hálózat számára történő rendszeres visszajelzéssel komoly növekedés érhető el az értékesítési erőbedobásban.

Ehhez nyújt támogatást a világszinten egyedülálló Mystery Motive webtracking rendszer, amelyben a próbavásárlási eredményeken túl az akciótervek és ösztönzők is nyomon követhetőek.

MyMo Deep Analytics

A Phantom Shopping gyorsan reagált a megváltozott helyzetre,
ahol a vevői interakciók és az értékesítői erőbedobás mélyebb értése elengedhetetlen.

Ezért került kifejlesztésre a MyMo Webtrack rendszeren belül a “Deep Analytics” eszköztár, mely a kimutatások paraméterezését korlátlanul teszi lehetővé.

Az új analítikai eszköz díjmentes bemutatásával kapcsolatban keresse a Phantom Shopping tanácsadóit!

Nézd meg LinkedIn oldalunkat is!
Csatlakozz a Phantom Shopping családjához!