Ahogy az olajipar a fenntartható bevétel forrásokhoz idomul, a megújuló energia, a tech megoldások, mobilitási szolgáltatások mellett a gasztro a top prioritást élvez.
Az kasszás keresztértékesítés
növelése: 30%
Időtartam:
4 év
Friss gasztrotermékek
eladásában
A kihívás
A friss gasztrotermékek árrés bajnokok, ennek ellenére a személyzet vonakodva ajánlja ezeket. Meglepően azért, mert el szeretnék kerülni a vevői irritációt. A kasszások nézőpontját vizsgáló deep dive felfedte, hogy túl sok terméket kell ajánlaniuk egyszerre, a kasszázás 1 perce alatt.
Az eredmény
Az áttörést a döntéssel felruházás hozta meg. Legyenek képben az ajánlandó termékkel, de csak azt ajánlják, amit ők relevánsnak éreznek. Ez fellobbantotta a keresztértékesítés iránti hajlandóságot és megtriplázta a gasztro termékek eladását.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.