A digitalizáció és kommunikáció napjainkban elengedhetetlen. Mégis nehéz megragadni, hogy mi stimulálja leginkább a szektor növekedését és mi a valódi eladási potenciál a hátterében.
Az értékesítési erőbedobás fejlődése
Időtartam:
6 év
Keresztértékesített termékekben és
szolgáltatásokban
A kihívás
Az ügyfelek a mobilitást szabadsággal társítják, amit a mobilkommunikáció meg is ad nekik. Ezért organikusan is növekedik az ágazat, ami addig elég, amíg észre nem veszed, micsoda aranybányán ülsz. Az elszalasztott lehetőség akkor üt szíven, mikor ráébrednünk a valódi értékesítési potenciálra (True Sales Potential – TSP) .
Az eredmény
Elsőként kidolgoztuk a vevői interakciók azon lépéseit, amelyek maximalizálják az eladásokat. Mint feltártuk, ezek négyből háromszor elmaradtak valós értékesítéskor. Megértve azt, hogy az értékesítési potenciál 75%-a elveszett korábban, a folyamatos mérés, a visszajelzés-kultúra és ösztönzők verhetetlen eredményeket hoztak.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.