Az impulz-értékesítés sok kiskereskedő számára nagy növekedési potenciált hordoz. A megvalósulását azonban akadályozza, hogy kis eladói létszámmal működnek az üzletek.
Pénztári impulz ajánlások
növelése: 32%
Időtartam:
4 év
Az átlag kosárérték 25%-al nőtt
A kihívás
A nyers igazság, hogy a vevő venni szeretne. Kapcsolódó termékek vagy csak több termék vásárlása, a sikeres beszerzés és jól végzett munka megnyugtató érzetét kelti bennük. Az önkiszolgáló, kis létszámmal működő diszkontláncok elterjedése ugyanakkor megkérdőjelezi a szuggesztív eladás relevanciáját.
Az eredmény
A “Low Effort Selling Scope” (LESS) bemutatásával olyan minimum standardokat dolgoztunk ki, amelyeket még kasszások is alkalmazni tudnak impulz-termékek ajánlására. Az ösztönzés és folyamatos mérés olyan eredményes volt, hogy további 5 országban vették át a módszert.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.