Kiskereskedelem

Kezdőlap > Kiskereskedelem

4 év alatt 32%-al növeltük a pénztári impulz ajánlásokat.

Az impulz-értékesítés sok kiskereskedő számára nagy növekedési potenciált hordoz. A megvalósulását azonban akadályozza, hogy kis eladói létszámmal működnek az üzletek.

+32%

Pénztári impulz ajánlások
növelése: 32%

4

Időtartam:
4 év

+25%

Az átlag kosárérték 25%-al nőtt

700% ROI - Megtérülés ügyfelünknek

A kihívás

A nyers igazság, hogy a vevő venni szeretne. Kapcsolódó termékek vagy csak több termék vásárlása, a sikeres beszerzés és jól végzett munka megnyugtató érzetét kelti bennük. Az önkiszolgáló, kis létszámmal működő diszkontláncok elterjedése ugyanakkor megkérdőjelezi a szuggesztív eladás relevanciáját.

Az eredmény

A “Low Effort Selling Scope” (LESS) bemutatásával olyan minimum standardokat dolgoztunk ki, amelyeket még kasszások is alkalmazni tudnak impulz-termékek ajánlására. Az ösztönzés és folyamatos mérés olyan eredményes volt, hogy további 5 országban vették át a módszert.

Tudj meg többet megoldásainkról

Készülj a növekedésre.

Tracking

A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.

Visszajelzés

Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.

Ösztönzés

Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.

Felülvizsgálat

Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.

Ha nem akarod növelni az értékesítést, ne kattints a gombra!

Növeljük az eladásaimat!