PRÓBAVÁSÁRLÁS
A próbavásárlás felfedi az eltéréseket aközött amit a vevők elvárnak és, amit márkád egy valós helyzetben nyújt. Ez az egyetlen módja, hogy mérhetővé tedd az erőbedobást a vevők irányába. Ha mondjuk a frontvonalban 50%-os az erőbedobás, akkor tudhatod, hogy az igazi értékesítési potenciál – True Sales Potential (TSP) – kisétál az ajtón.
Digitális adatfelvétel:
- Online Próbavásárlás – A webes ügyfélélmény részletekbe menő feltérképezése.
- In-store Próbavásárlás – Személyes élmény pontok felderítése
- Próbavásárlás Telefonon/ Emailben – Digitális csatornákra optimalizálva
- Próbavásárlás Közösségi médiákon – Pörög a közösségi oldalad?
- Lopás megelőzés – A raktárhiány megelőzése érdekében
A próbavásárlás azonnal fokozza a vásárlók iránti tudatosságot és beavatkozásra alkalmas betekintést nyújt. Ez pedig elkötelezett, visszatérő vevőket hoz, akik hirdetik a márkádat. 55,000 regisztrált próbavásárlónk és fejlett analitikai rendszerünk segít a vevőélmény fellendítésében, már rövid távon is.
A próbavásárlás legfőbb előnyei:
- Ügyelj rá, hogy megfelelj a vevőid elvárásainak és gyorsan reagáld le a hiányosságokat
- A hiányosságok minden touchpoint-on való kiküszöbölésének hatására lesz a vásárlóból törzsvásárló.
- Növeld a tudatos ügyfélkezelést, akár már néhány nap alatt
MUNKAVÁLLALÓI FELMÉRÉSEK
A vásárlói elégedettség az alkalmazottakon múlik, az alkalmazottak elkötelezettségével kezdődik. A munkavállalói felmérések felfedik mennyire elkötelezettek, elégedettek és lojálisak munkavállalóid valójában. Végre megértheted, miért teljesít csapatod az elvárásaid alatt, mi a bizonytalanságuk forrása és mire van szükségük az újra-elköteleződéshez.
Digitális adatfelvétel:
- Mood Management – Folyamatos monitorozás a hangulatingadozások hatásának kiküszöbölésére.
- Munkavállalói okostelefonos felmérések – Negyedéves összefoglalók a mélyebb betekintésért.
- Flipping Point Elemzés – Az ellenálló viselkedésminták megértése és feloldása
A gamifikáció és munkavállalói elkötelezettség terén szerzett tapasztalatainkat trénerek és vállalati pszichológusok segítségével gyúrjuk egyedi módszerekké. A szemmel nem látható hibák felfedése és a legmodernebb visszajelzési rendszer lehetőséget ad elkötelezettebb csapatok kialakítására és erősebb eredményekre.
Munkavállalói felmérések legfőbb előnyei:
- Munkáltatói márkaépítés: halld meg őket és cselekedj, hogy hírvivőket szerezz.
- Fejleszd a megtartási rátát: azonosítsd a vörös posztókat, mielőtt elveszítenéd legjobb embereidet.
- Fokozd a produktivitást: tudd meg, mire van a csapatnak valójában szüksége ahhoz, hogy mindent beleadjanak.
A VEVŐ HANGJA
Az erőteljes élmény kialakítása érdekében közvetlenül a forráshoz kell fordulnod és meg kell értsd mik az igazi vásárlóid elvárásai. Tudd meg, mit mondanak a termékeidről vagy szolgáltatásodról barátaiknak, saját szavaikkal.
Digitális adatfelvétel:
- Felkérés QR kód alapú mobilos visszajelzésre
- NPS – Net Promoter Score
- Vásárlást követő mobilos push megkérdezés
- Helymeghatározás alapú, mobilos megkérdezés
A Voice megoldás rögtön a vásárlás után keresi fel az ügyfeleket, mikor még friss az élmény. Tekintettel a valós ügyfelek egyre csökkenő türelmére, az 1 perces felmérés a válaszadási arány maximalizálása van optimalizálva. A vevői válaszok folyamatos nyomon követése lehetővé teszi tendenciák meghatározását valamint a valós idejű beavatkozást bármely felmerülő probléma esetén.
A vevő hangjának előnyei:
- Tudd meg, mi vezérli a vásárlóid döntését és miként érhetsz el ismételt eladást.
- Gyűjtsd be és kezeld a vevők visszajelzését, mielőtt a nagyobb közösségi felületeken kötnek ki.
- Oldd meg a felmerülő kérdéseket egy pillanat alatt, válaszolj minden ügyre, hogy megelőzd az ügyfélvesztést.
Customer Care
Amikor a vásárlók felmérésekben visszajelzést adnak, elvárják, hogy meghallgatják őket. Különösen érzékeny pont ez olyankor, ha vásárlódnak rossz tapasztalata volt a márkáddal. Amikor az elégedetlen vásárlók időt szánnak rá, hogy visszajelezzenek tapasztalataikról, esélyt adnak rá, hogy jóvá tedd.
Módszertan:
- Cselekvést igénylő kritériumok létrehozása pl.: NPS becsmérlők (detractor-ok)
- Kiengesztelő ajánlatok fejlesztése, amit elégedetlen vásárlóid számára biztosítunk.
- Vásárlók felkeresése, ventilláltatása, kiengesztelési csomag felajánlása.
- Vevői újraelköteleződés létrejöttének utánkövetése.
Call Centerünk elhivatott operátorokból állítja össze dedikált csapatodat. Az operátorokat az Activate tréning cégünk képzi, hogy a vevőélmény csapatod részévé váljanak és a lehető legjobban képviseljék a márkádat.
A Customer Care előnyei:
- Gondoskodj róla, hogy a vevők érezzék is a törődésedet.
- A meglévő vevők megtartása ötöd annyiba kerül, mint egy új megszerzése.
- A csalódott de újra elkötelezett emberek visszatérő, jó híredet terjesztő vevőkké válnak.
AUDITOK
A kiskereskedelmi auditok világos képet adnak arról, milyen jó a márkád megjelenése lokális, területi és vállalati szinten. Kövesd, hogy az embereid betartják-e az előírásokat, implementálják-e árazási promóciókat, és hogyan eszközlik a változásokat a márkamegjelenésben.
Digitális adatfelvétel:
- Helyszíni auditálás
- Online auditálás
Te nem lehetsz ott mindenhol, de mi igen. Mi leszünk a szemed és a füled, ezzel biztosítva a számodra legfontosabb megfelelési mutatókat. Felmérjük a márka reprezentáltságát az ügyfélérintkezési pontokon valamint az elvárásaid teljesülését. Legyen szó arculati megjelenésről, promóciók kivitelezéséről, árazásról vagy márka identitásról, mi rajta leszünk.
A kiskereskedelmi audit legfőbb előnyei:
- Növeld az árazási és promóciós törekvéseid megtérülését
- Fejleszd a márka megjelenítés szórását, találd meg és javítsd a hiányosságokat.
- Biztosíts következetes üzeneteket a vevőid számára minden értékesítési ponton.
360 Vevő Fókusz
Nem tudod, melyik adatgyűjtési módszer a legmegfelelőbb számodra? Nem kell többé választanod. A360 Vevő Fókusz egyesíti a Vevő Hangját, a Próbavásárlást és a Munkavállalói Felméréseket, hogy minél átfogóbb képet kapj. Végre megérted majd mi a vásárlóid elvárása, mennyit teljesítesz ebből és hogy érinti ez a munkavállalóid motivációját.
Egyszerűen fogalmazva fogtunk mindent, amit a több ezer különböző kutatásunkból tanultunk és elkezdtünk összefüggéseket keresni az eredmények között. Amit kaptunk lélegzetelállító volt, így büszkén osztjuk meg a módszert.
A “Teljeskörű Vásárlói Élmény” előnyei:
- Derítsd ki, mely vevőigények teljesíthetőek a dolgozói motiváció sérülése nélkül.
- Tudd meg, milyen mértékben teljesülnek az ügyfelek – alkalmazottakhoz igazított – elvárásai.
- Lépj szintet a 3 dimenziós összevont betekintés segítségével.