Amikor a vásárló élete eddigi legnagyobb kiadására készül, szereti fontosnak érezni magát. Hogy biztosítható az érzés, amikor egyszerűen túl sok a vevő?
Vevő-utánkövetés
növelése: 32%
Időtartam:
1 év
Sikeres eladás
A kihívás
Az ingatlanpiac óriási keresletbeli eltéréseket mutat gazdasági változások alkalmával. Az ügyfelek recesszió alkalmával sem felejtik miként bántak velük korábban, mikor dübörgött a piac. A vevők gyors visszahívása gondoskodást jelent, ami elnyeri az ügyfelek elkötelezettségét.
Az eredmény
Ha túllicitálják is egymást az ügyfelek, a biztonságos cél a teljes utánkövetés, visszahívás és gyors reakció. Az értékesítési folyamat gyakori mérése, valamint a gyorsasághoz kötött bónuszok elérték a kívánt hatást. Az ügyfelek ezt 50%-al magasabb konverzióval erősítették meg.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.