A pénzügyi ágazat nagyon széleskörű megoldásokat nyújt ügyfeleinek. Ez logikus, hisz az ügyfelek pénzügyi igényei gyakran szerteágazóak.
Keresztértékesítés
növelése: 61%
Időtartam:
3 év
Banki Ügyfelek termék
portfóliójának kiterjesztése
A kihívás
A Banki tanácsadók alaposabban felmérik az új ügyfelek igényeit mint a már meglévő ügyfelekét. “Ismerjük az ügyfeleinket, miért kellene kérdeznünk tőlük?” Mint kiderült a meglévő ügyfelek többségének csak egy terméke van a portfólióból és soha senki nem javasolt nekik további megoldásokat. Ezért a keresztértékesítés csak új ügyfeleknél valósult meg, a meglévőknél nem.
Az eredmény
Tudatosítottuk a bankban, hogy aranybányán üldögél. Majd az 54.000-es adatbázisunkból a bank meglévő ügyfeleit toboroztuk. Az ő ügyfélélményük nyomonkövetése élénk fejlődést hozott az igényfelmérésben, keresztértékesítésben és az átlag ügyfél által használt banki termékek számában.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.