Az autóiparban találhatók a legmagasabban képzett értékesítők. Sokan minden képzést láttak és hallottak már. Ám pont ebből adódik a rutinból értékesítés kockázata.
A tesztvezetés felajánlásának
növelése: 31%
Időtartam:
4 negyedév
Az eladott autók számának növekedése
A kihívás
A training overload miatt az autó értékesítők gyakran a saját rutinjukat követik az új technikák helyett. Ez az önreflexió elmaradásához és értékesítési lépések kihagyásához vezet. Mint kiderült, a tesztvezetés ajánlása az egyik leggyakrabban kihagyott lépés.
Az eredmény
Ügyfelünk nemzetközi elismerésben részesült anyavállalatától a gyors sales eredményért. A tesztvezetések gyakoribb ajánlásával több vásárló tapasztalta, tapintotta és érezte az autóval járó életérzést, ezért többen köteleződtek el a vásárlás mellett. Ez megdobta a sikeres eladások arányát.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.