A kávé forró téma, nem csak a HORECA slágerterméke. A boldog vásárlókból és magas árrésből kisütött torta az, amiből minden iparág szeretne egy szeletet.
A kávé-edukáció
növelése: 28%
Időtartam:
2 negyedév
növekedés az átlag
kosárértékben
A kihívás
A kávé ára széles skálán mozog. Különösen a kávé üzletek fognak nagyot, hisz miliőt árulnak a terméken felül. A trükk az, hogy a vásárlók szeretnének többet megtudni a “varázslatról” mielőtt a zsebükbe nyúlnak. A baristákra ma már tanácsadóként, oktatóként tekintenek.
Az eredmény
A tudásszomjra építve létrehoztunk egy barista ösztönző rendszert, ami jutalmazta a vevőedukációt és a többletértékesítést. „Tudtad, hogy ez a torta a kávéd ízvilágához lett tervezve?” Masszív növekedés az átlag kosárértékeben, ROI a plafonon túl és még közel sem végeztünk.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.