Az OTC termékeknél forró téma a sellout fejlesztése. Azonban IMS adatokkal is nehéz megbecsülni a teljes érékesítési potenciált, ha nem tudjuk, mit mond a termékedről a patikus.
Gyógyszertári ajánlások
növelése: 35%
Időtartam:
5 negyedév
Növekedés a megcélzott OTC
termékek eladásában
A kihívás
Ahogy a vásárlók átállnak az öngyógyításra és a patikusok ajánlására hagyatkoznak, saját termékelőnyeid edukálása létfontosságú. Probléma viszont, hogy a gyógyszerészek etikátlannak tartják az ajánlást. “Az ösztönzés tudna működni, de illegális.”
Az eredmény
Annak lekövetése, hogy mely termékelőnyöket említi a patikus a beteg tüneteire válaszul, arra ösztönözte a képviselőket, hogy többet fektessenek a gyógyszerészek edukálásába. A látogatók ösztönzőjébe bekerült a márka üzenetek említése a betegek felé, ami hatékony, szabályos és kétjegyű növekedést eredményező volt.
Készülj a növekedésre.
Tracking
A legrelevánsabb KPI-ok azonosítása, pilot-olás / finomítás, gyakoriság megtervezése és folyamatos visszamérés.
Visszajelzés
Visszajelzés-kultúra kialakítása, támogató légkör megteremtése, előkészítés és tréning.
Ösztönzés
Segítségnyújtás a megfelelő ösztönzők megtalálásában és szintezésében mind horizontális mind vertikális irányban.
Felülvizsgálat
Évi legalább egy felülvizsgálat a folyamatos fejlődés és relevancia biztosítása érdekében.